مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که پلیس در اغتشاشات از اسلحه استفاده نمی‌کند.

پلیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، در پی انتشار برخی گمانه‌زنی‌ها در خصوص استفاده پلیس از سلاح در تجمعات اخیر، اعلام کرد که تاکنون در هیچ‌یک از تجمعات و اغتشاشات صورت‌گرفته، پلیس از اسلحه استفاده نکرده است.

کد خبر 477975

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید SE ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    4 0
    اگر عکسها با کیفیت بالا در این دو روز برای شما بفرستیم ... چاپ میکنید...
  • وطن پرست IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    9 1
    با سلام و ادب خدمت هموطنان گرامی ببخشید مگر پلیس میبایست در هر تجمعی از سلاح استفاده کند. بنطر بنده سلاح را در مورد کسانی باید به کار برد که مال بیت المال را چوب حراج میزنند کسانی که مال بیت المال را به یغما میبرند در مورد کسانی بکار برد که دکلهای نفتی را به تاراج میبرند در مورد کسانی به کار برد که کارشان گفتن دروغ و افتراست. وگرنه پلیس کشور حق استفاده از سلاح را بر روی هموطنان خود ندارد.اگر هم مشکلی یا اعتراضی صورت میگیرد مسولان باید به میدان آمده و جواب مردم و اعتراضات را بدهند. اگر قرار باشد در هر تجمعی از سلاح استفاده کرد که استقلال و آزادی معنا و مفهوم خود را از دست میدهد وجای خود را به نفرت و کینه و هرج و مرج می دهد اگر مسئولی در کار خود کوتاهی کرد باید جوابگو باشد نه اینکه هرکس اعتراض کرد با سلاح به او جواب دهند.
  • پور عباسی US ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    0 0
    انها که پول مردم را به یغما بردند روسای مو سسات اعتباری هستند که نامشان هیچ وقت برده نشد وخودشان وبچه هایشان در اروپا زندگش میکنند